torsdag 8. januar 2009

Hva nå?

Nå har jeg altså startet min egen blogg. Dette er spennende og jeg håper at jeg kan få deg interessert i å bli en del av mitt lille univers.
Jeg jobber med maling- og tegneteknikker i forhold til barn og voksne. Mitt mål er å gi voksne lyst til å lage små verksteder sammen med barna de deler hverdagen med, på barnas premisser. Det vil si at jeg synes det er viktig at alt det man gjør sammen med barn skal være på et plan der barna får følelse av både mestring og en fantastisk opplvelse. Teknikkene må være gjennomførbare men samtidig gi noen utfordringer.
På bloggen min skal du få muligheten til å plukke opp noen tips underveis, samtidig som jeg håper at det finnes gode ideer der ute som jeg kan ta med meg videre i arbeidet mitt.

Så, vær velkommen til en blogg for voksne som har en lidenskap for teknikker og kreativitet.

1 kommentar:

  1. Heisan Marthe!

    Så flott! Jeg gleder meg til å følge med videre, og til å bli inspirert!

    Kine

    SvarSlett